четвъртък, 6 септември 2007 г.

"Четкай като..." А?!


Поредната рекламна идиотия току що се представи на вниманието ми и ми докара лек до умерен стомашен спазъм и сгърчена физиономия.
Този път източникът на смущаващото рекламно творение е индустрията за дентално здраве и хигиена. Иначе казано - реклама на четка за зъби. Този продукт досега ми е причинявал относително леки естетичски травми, като основната вреда беше нанесена от незабравимото рекламно изречение: "Достига с лекота и най-трудните места". Отказвам да коментирам или да повторя някои от асоциациите, които съм чувала да се правят във връзка с това твърдение.
Явно обаче някой който отблизо следи дебилните рекламни напъни се е взел в ръце и си е казал: "Бе как така някаква друга агенция там ще държа палмата на най-идиотски слоган за четка за зъби. Я да видим какво може да се направи по въпроса!" И... ето какво са сътворили.
След като са предоставили обичайното количество информация - "Четка еди-каква-си, с еди-какви-си нововъведения, чисти еди-как-си, достига еди-къде-си, etc." - са завършили със следния слоган-чудо:
"Четкай като зъболекар!"
Моля?! Някой ще ме осведоми и ли как точно четкат зъболекарите? И ако мога да върша тяхната работа защо трябва да давам от 15 до +безкрайност лева пари на зъболякаря си при всяко посещение?!
Не, някой сериозно не внимава в картинката. Хайде вече да изобретяват онова устройство, описано от Карл Сейгън в "Контакт".
Как кое - устройството, дето автоматично спира звука на телевизора, когато започне рекламен блок. Ако някой го разработва в момента - бих искала да се запиша в списъка на чакащите, моля!
Благодаря.


Няма коментари: