сряда, 26 септември 2007 г.

Телефонни престъпници

С дълбоко прискърбие трябва да кажа, че разговорът ми с моята приятелка от дознанието не ми даде никакви надежди, че нещастниците, които се гаврят с хората по телефона, за които говорих в предишната си записка, биха могли да получат каквто и да било възмездие. Оказа се че дознателите били засипани с камари такива жалби. Единственият резултата от тях обаче е разтакаване на жертвите, подали жалбата по разни институции, само, за да се стигне до там, когато жалбата стигне при дознателя, той да прекрати процедурата, понеже е срещу незвестен извършител. Това ми се струва изключително глупаво - нали при повечето престъпления извършителят не е известен, нали именно затова се води следствие? Какво като не е известен? Как ще стане известен, ако никой не го търси. Не разбирам.
Междувременно се оказа, че само преди около месец, мои познати са получили подвеждащи обаждания от същия номер, който на мен ми го продиктуваха като номер на адвокат - 0877774166. Явно използват си го спокойно и постоянно и ако е предплатен, вероятно наистина няма начин да се открие, но все не мога да повярвам, че в този 21ви век на стряскащи нови технологии, едни телефонни бандити не могат да бъдат открити и ... посъветвани. Аз лично съм си приготвила списък със съвети, които бих искала да им предам най-чистосърдечно.
Та това е, уви, няма справедливост. След като са звъннали на нас, същите мизерници сигурно са продължили по реда на телефонния указател или както там си подбират номерата и сигурно са изкарали ума и на други хора. Моля, внимавайте много и ако видите, че ви се обаждат от този номер по никакъв начин не вярвайте и на дума, от това, което чувате!

Няма коментари: