петък, 21 декември 2007 г.

Загадка с пчели и центрофуги

Болничка съм. Така да се каже извъртях си любимия коронен номер - легнах си здрава, събудих се със запушен нос, продрано гърло и болка във всяка костица достатъчно голяма, та да си е заслужила свое собствено нервно окончание. Незабавно си взех назален спрей и таблетки за гърло, обърнах няколко юнашки чаши ракия на фирменото коледно парти и изобщо заех се да бия бацилите на всички фронтове. Стигнах и до топлата чаша ароматен чай от липов цвят с мед и лимон.

Докато чаках чаят да се запари, се загледах в етикета на меда. Предполагам, че досадните нелицеприятни секрети, опустошаващи разни кухини в главата ми, разположени притеснително близо до мозъка са ми поразмътили здравата логика, но дори и със замъглен ум не може да се обяснят противоречивите надписи, които открих на въпросния меден етикет. Вижте сами:




Значи объркана съм - след като не е докосван от човешка ръка, този мед трябва съвсем сам добросъвестно се е самофилтрирал и автоцентрофугирал. Явно е скочил от кошера направо в центрофугата. Или добрите пчелички са си конструирали миниатюрни центрофуги, защото договорите им с пчеларите вече изискват пчелите да предават меда напълно главозамаян.

Уотевър. Ще си пия чая и ще си трая. Като ми помине може да измисля разрешението на тая загадка. Междувременно я добавям в списъка си с "Неразрешими мистерии" и с въздишка признавам, че нямам всички отговори. Уви.

Няма коментари: