сряда, 26 март 2008 г.

Разни


Опасявам се, че напоследък гледам твърде много филми. Откъде идва това опасение? - когато чета книга и се наложи да я оставя за малко, изпитвам желание да натисна пауза.

------------

Днес видях истински, жив, реален, функциониращ, движещ се (при това не много шумно) Запорожец. Син. Още ме е яд, че нямах фотоапарат с мен. То си е музейна рядкост вече.

------------

"We Carry On" ми е любимата песен от новия на Portishead. И "Machine Gun". И "Small".

------------

Красиви пролетни цветя на кухненската ни маса.


И още една..., хм,... красотичка.


------------

От вчера се разхождам наколо с температура, която ту се покачва до 38, ту пропада до 37,5. Не мога да повярвам - цяла зима да ми се размине и, когато вече е пролет, чак сега да ме хване грип. Всяка костица в тялото ми се надпреварва да боли повече, но главата е безспорният шампион тежка категория по непоносима болка. Уф, дано нещо от всички люкарства с които се наливам да помогне. Гадост!


Няма коментари: