събота, 27 февруари 2010 г.

Toffeе Love


Така, нали знаете как Улица Сезам си има Бисквитено чудовище? Мда, драго ми е да се запознаем, аз съм Карамеленото чудовище.

По принцип всяко далечно свързано с карамел нещо се радва на неограниченото ми внимание, но така се случи че тези дни открих съвършените, безпрецедентно великолепни дъвчащи тофи-карамелени бонбони, които къртят пломби като шампиони тежка категория. Това вероятно ги прави обект на обожание и от страна на зъболекарите, чийто бизнес процъфтява заради бонбони като тези. А какво влияние оказват върху лигавицата на стомаха, просто отказвам да предполагам. Освен всичко друго, тия карамелки са и престъпно евтини, което не вещае нищо добро за пролетно-лятната ми фигура. Ама нищо, нищо добро.

Така, ще трябва да посъкратя тая ода за карамела, 'щото почнаха да слюно-отделям върху клавиатурата. Ако и вие сте от карамелената партия и вече ви сърбят ръцете (и небцето) да си докопате тия малки вкусотийки, ето ги как изглеждат милите.





Няма коментари: