вторник, 15 януари 2008 г.

Просто да пукнеш


Странно, напоследък е все по-често откривам все по-разнообразни списъци с начини за умиране. В това число злощастния Фениск на блога на Пейо, Зайците самоубийци - за които също научих от блога на Пейо, а напоследък и самоубийствените катерици, които запълват празнини между предавания тук-там на... забравих вече кой канал беше.
Ето че стигнахме и до списък предназначен предимно за хора, любезно предоставен ни от Антония.

А аз пък тази вечер, в желанието си гръмовно да се разделя с някоя и друга мозъчна клетка (обземат ме такива желания понякога) реших да гледам тежко драматичен американски болокбастър и по-точно Sunshine. Именно там се натъкнах на вариант на смърт, която бие дори "самовзривяване с атомна бомба на астероид, приближаващ Земята" - последните трима оцелели герои във филма умряха след като се самовзризиха с атомна бомба докато навлизаха все по-навътре във вътрешността на Слънцето. А? Ааа?!

Изобщо, много странна тема ми е тая. Да сте попадали на други такива списъци и варианти?

3 коментара:

Анонимен каза...

това с катериците беше много готино.. много се кефя на всичко с катерици.

за нещастие нямам нови предложения. истината е, че самоубийствени мисли ми идват само по време на лекции по алгебра..

Дени каза...

Имах съмнителното удоволствие да се радвам на лекции по висша математика само два семестъра (Бог е милостив). При това стваше дума за математика с приложение в икономиката, но все пак мисля, че разбирам ефекта, който имаш предвид. :)
Трябва да призная обаче че към края агресията ми се оказа не толкова насочена към саморазрушаване, колкото към брутално убийство на лектора. Вярвам, че не бях сама в тези си помисли. Думи не ми стигат да изразя съчувствието си към хората, които посещаваха лекциите му още една година след това.
А относно катериците, щом толкова им се радваш, може би ще оцениш и тази снимка на доста сочен катерик :)

http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2008/01/winter-schminte.html

Анонимен каза...

ооо, дебел е.. може би е вожда на някое стадо катерици :)