понеделник, 28 януари 2008 г.

"Снимки"


Най после!

Ето това нещо, го започнах преди почти шест години. Нямах никаква идея какво и как ще се случва. Беше ми хрумнало обещаващо начало и ми се стори правилно и разумно да го запиша. През всички години след това този разказ ту беше тотално забравян, ту беше изваждан, преглеждан, определян като невъзможен за писане и пак прибиран, ту беше усърдно писан и още по усърдно задраскван....
Шест години! За това време 2-3 пъти повече текст от този, който реално влезе в разказа, беше изписан, коригиран, преценяван и отхвърлен като напълно неподходящ. В крайна сметка днес следобед разказът, чието заглавие беше последната написана в него дума, беше завършен. Разказът се казва "Снимки". Беше започнат на 24.04.02 и завършен днес. Още не мога да повярвам. Дано поне си е струвало.

4 коментара:

Анонимен каза...

Много е сладък, красавец. Къде го водиш на ветеринар? Аз съм от Русе и от седмица съм горда собственичка на един мърко, но не знам къде мога да го заведа, не съм проучвала, а искам да е проверен и добър ветеринар, благодаря предварително за информацията:)

Дени каза...

Здравей... която и да си :)
Поздравления за събитието - наистина си е за гордост. :)
За десетгодишния си живот до момента, моят котак е попадал при ветеринар само два пъти. Първият път при Др Коджабашев на ул. "Зайчар" (около Халите), а вторият в амбулатория "Доктор Дулитъл" при Др Ковачев http://doctordolittle.net/
И двамата са чудесни.

Анонимен каза...

Много ти благодаря!!!:) И двата кабинета не са ми наблизо, така че ще се моля да не ме изяде, докато го занеса.. Или поне да не ми смъкне кожицата :/ Дребно, но нагло:D
Поздрави твоят левент и да ти е жив и здрав!

Анонимен каза...

'..Сякаш крадеше вечната си бодрост от всички онези момичета и момчета мъже и жени по света, които по една или друга причина никога не се събуждаха. Морето крадец на сънища..'

това много, много ми хареса. годините звучат странно, но си е заслужавало. поздрави! (: