сряда, 24 септември 2008 г.

История в картинки


Трите почивни дни бяха великолепни! Пътуването до Лондон беше размазващо. Самолетните полети не бяха дори на половина толкова ужасни, колкото се притеснявах, че ще бъдат. Видях поне половината от всички най-известни забележителности на Лондон, които съм виждала само по телевизия или в учебниците ми преди време и, които винаги съм си мечтала да видя от близо. Времето беше ясно и топло, компанията приятна, концертът зареждащ с енергия и всичко беше красиво. Снимки и обяснение към снимките -
тук.

Докато си пътешествах, Костенурката все напомняше за себе си. Първо, клубът, където беше концертът се казваше Лилавата Костенурка и беше пълен със стилизирани костенурски лампи и картинки. На доковете св. Катерина имаше красив голям каменен блок с гравирана в него костенурка (снимката присъства в албума), чието предназначение така и не ми стана ясно, а на връщане в самолета човекът пред мен си беше пуснал компютъра и на десктопа му имаше водна костенурка.

На всичкото отгоре на летището на всяка крачка имаше витрини пълни с една единствена книга - "Duma Key". Това се явяваше т.н. сделка на седмицата, където ти предлагат дадена книга на половин цена. Купих си книгата в оригинал за 4 лири, което със сигурност е по-малко от цената й тук. А на български изобщо я нямам.... иииии да си призная, дори не знам дали е излизала на български.

Така че пътуването се оказа ползотворно приятно и полезно. И кратко. Въздъх. Лондон е прекрасен. Ако някой ден наистина се случи да отида там на концерт на Депеш Мод НА УЕМБЛИ!!!!! след това спокойно мога и да си умра. От щастие.

Има време, ще видим.

Няма коментари: