събота, 27 септември 2008 г.

House rules


Обичам Хю Лори. Искам да кажа
!ОБИЧАМ! Хю Лори!!!!
Пети сезон на Хаус започна и вече втора седмица едва успявам да си държа мисълта далеч от него или да се сдържам да не точа лиги по негов повод. Това което се случва с Хю в последните пет години е знаменателно. Не знам кой е геният прозрял, че от този непретенциозен, леко смахнат, много притеснителен, по принцип комичен актьор става драматичен образ, но геният му е безспорен. Сякаш всички смешни глуповати ролички на Хю досега - не ме разбирайте погрешно, аз обичам Бърти Устър и ще строша ръцете на всеки, който се опита да ми отнеме 3ти и 4ти сезон на Black Adder - са му пречели да покаже пълния си потенциал. Затова е разбираемо, че той все благодари за възможността, която му е дадена. Защото той наистина израстна в сериозна, драматична, и не-е-истина-колко секси фигура.
Вижте сами, нима сте в състояние да останете безучастни пред такава гледка?



Хю може да не е бил най-добрият гребец на света, но гребането очевидно е направило чудесни неща с тялото му, които са очевидни и днес, толкова години по-късно. Аз лично не бих имала нищо против да се запозная с тялото му по отблизо. Но докато мечтите ми се вихрят необуздани, реалността ме слага на място. Така че единственото което ми остава е да продължа да попивам всяка секунда от Хаус с нямо обожание.
Обичам Хю Лори. Въздъх.

Няма коментари: