четвъртък, 30 август 2007 г.

Олимпийски страсти

Купих си фотоапарат. Olimpus X-785. Много красив, много функционален, умерено скъп. Обаче нямаха в момента карта и се наложи да поръчат и да ми се обадят като пристигне. На излизане от магазина си мислех "Ех, че съм карък, защо сега да нямат и карта и да се свършва..."
Оказа се че изобщо не съм била наясно какъв истински лош късмет се е вихрил покрай мен междувременно - шефката ми замалко да се самозапали с газов котлон, на колегата жена му, бременна в осми месец, родила със спешно секцио поради тежък кръвоизлив, покрай града някъде някаква катстрофа станала тежка, а една колежка по време на командировка, някакъв автобус щял да я размаже о служебната кола.
Некъв ужас, некъв ад!
На фона на тия черноти, чак се чувствам виновна за добрите новини, котио аз получавам. Апаратът например, сам по себе си е радост, но е купен с цел - на 08.09 в Каварна тържествено и официално ще се отпразнува втората годишнина на Българския Депеш Моуд сайт, като купонът ще съвпадне с DJ изявата там на Анди Флечър. Че даже и подгряващите двама диджеи ще са именно измежду редиците на dm.org Та там ще му е бойното кръщение на Олимпуса.
Бог да е на помощ на човека, който би ми се изпречил на пътя като се втурна към Каварна.
А другата добра новина тъкмо преди половин час ми я сервираха - през октомври фирмата, в която работя, ще участва на панаир в Букурещ и аз вече се бях примирила, че цяла седмица ще циркулирам между Русе и Букурещ, но тази вечер шефката - господ здраве да й дава - ме зарадва, че ще наеме човек, който говори румънски. И е напълно права - румънците английския хич не го тачат. Последният път, когато ходих на това изложение, единственият сносно говорещ английски, когото намерих, беше един индиец.
Та така - броя дните до Каварна и се подготвям да я превзема с летящ старт. Дори само половината от всичко, което съм чувала за тези партита ако се окаже вярно, би трябвало да е взривяващо изживяване! Де да видим.

Няма коментари: