четвъртък, 21 февруари 2008 г.

Запечатана мистерия

Весело нещо са съвпаденията. Винаги много ме радват. По някакъв привидно недоловим и антилогичен начин поддържат убеждението ми, че нещата не са случайни и за всичко си има причина.

Ето поредното съвпадение, което ми стопли душичката. По-долу съм приложила снимка на куийка от печат. На самата кутийка има изображение на печата и образец на евентуален текст, който може да се пригоди за такъв печат. В случая, примерът включва име и контакти.

Имам този печат повече от две години, но едва днес забелязах Съвпадението. Обърнете внимание на името, което са използвали. А?!



Проверих на страницата на COLOP. Има всякакви видове печати с всякакви примерни текстове. Никъде не видях да се повтаря този.

А?!!
А, а!?!?

1 коментар:

Анонимен каза...

наистина, наистина не искам да ти развалям кефа (защото бях така радостен), но все пак..

http://i144.photobucket.com/albums/r197/dragogoranov_2007/P5030038.jpg

:) поздрави