петък, 25 юли 2008 г.

* * *


Момче катерица


На улицата на Анди и Родни има един престарял регулировчик на пешеходна пътека - Елмър, който спира движението, за да пресичат хората. Анди си спомня, че някога, той спасил живота на баща му.

- Не помниш ли татко, беше ми раказвал, че ти и другите първобитни момчета сте си играли пред пещерата, ти си се затичал на улицата без да се огледаш и точно тогава те връхлетяла карета, теглена от разбеснели се динозаври....
- Ей, чакай, ти колко възрастен мислиш че съм аз?! - изумява се бащата.
- Е, колко - към милион?
- Ами - намесва се авторитетно Родни - поне два милиона. Само му преброй бръчките.


***************
Елмър решава да се пенсионира и организира конкурс, за да си избере заместник. Анди се кандидатира. Едно от изпитанията е да се преведат пешеходци докато по пътеката тече електрически ток - Елмър смята, че регулировчикът трябва да е подготвен за всичко.
Бащата на Анди е притеснен:
- Не знам, синко, ако те убие ток, майка ти няма да спре да ми пили на главата.

Тогава на Родни му хрумва да катапултира пешеходците на другия тротоар и ведро заявява:
- Всичко ще е наред Г-н Джонсън! Аз имам план!!!.... ииии, комплект за първа помощ, ако планът се окаже лош.

***************
Анди и Родни построяват в предния двор на къщата каменна грамада, приличаща на статуите от остров Рапануи. Родни гордо възкликва:
- Някой ден учените доста ще се поизпотят докато разберат защо сме го построили това.

Анди се интересува:
- А ние защо все пак го построихме?
- Е, аз да ти приличам на учен?

Няма коментари: