понеделник, 28 юли 2008 г.

Кое е общото между Емил Димитров, Петър Дънов и сатирата?


Кое наистина? Макар да съм убедена, че усърдният изследовател би открил маса свързващи ги точки, аз тук съм се концентрирала върху една. Voila!



Не съм сигурна кое ме изненадва повече:
- фактът, че бонбони Амфора са оцелели (с почти непроменен вид и вкус) до днес;
- фактът, че са си организирали книжна промоция;
- фактът, че не мога да открия никакъв признак, по който да са подбрани посочените книги..., освен дето са на едно и също издателство.

Всъщност, в интерес на истината, нещо не ми става ясно - дали става въпрос за 1000 бройки на тези три книги или са 1000 отделни, съвсем различни книги, от които тук са представени като извадка три? Това вече би било интересно. Почти се изкушавам да си купя още две кутии и да се метна главоломно у примоцията... Ама май ще успея да устоя на това конкретно изкушение.

Няма коментари: