понеделник, 28 юли 2008 г.

"Romance is for the weak-minded"


След като изгледах три сезона на "Мрачните приключения на Били и Манди
", станаха ясни няколко неща - първо, не беше ми се случило да гледам само три серии; второ, това явно не са всичките серии, защото имам отчетлив спомен, че съм гледала епизод, на който не попаднах в тези три сезона, трето Манди владее! Yeah!




Следват пространни цитати:

Училищния хулиган тормози децата като рязко издърпва бельото им нагоре и го вклинява болезнено в най-чувствителната област. След като и Ъруин отнася един такъв чудовищен клин, Били плахо надзърта в панталоните си, а после отчаяно възкликва:

- Защо точно днес реших да си обуя гащи!?

********

От съседната стая се чува силен вик. Манди мимоходом коментира:

- Това прозвуча като Били. Трябва пак да си е заклещил задника в буркана с бисквити.

********

Били се опитва да накара Манди да си поиграе с него. Но тя му се тросва:

- Сега съм заета. Върви се помотай сред уличното движение.

********

Били играе на електронна игра с абсурдното заглавие "Неотровна, ядлива, зелена помия". В играта героите се борят с тази настъпваща помия като я ядат. В този момент из къщата се започват да се търкалят локви зелена гнус подобна на тази в играта, които се оказва, че са сополите на Грим. Били обаче въторжено се втурва в опит да си похапне, а Манди го възпира с думите:

- Какво ти става? Да не би пак да си пил вода от тоалетната чиния?

********

Ирида, богинята на раздора, на която е забранено да ползва собствената си магическа ябълка, се опитва да накара Били да твори хаос от нейно име. Като описва ужасите, които двамата могат да създадат, тя изброява, наводнения, урагани, земетресения и...:

- Въздушно нападанеие от леприкони, яздещи в небето бебета с боброви опашки!

********

Били си намира върколак, но е убеден, че това е куче. Води го вкъщи и пита майка си дали може да го запази.

- Били, кучетата са противни мръсни създания, които разпространяват зарази и вонят.
- Ама, мамо, аз воня, а ти още не си ме изхвърлила.

********

Нъргол, чудовището от Центъра на земята, предлага сърцето си на Леля Сестра (лелята на Били), в която е влюбен. Тя обаче го отрязва:

- О я си дръж органите за себе си, ако обичаш.

********

Били рови в сандъка на Грим без разрешение. От там изскача гигантски паяк и Били се разкрещява уплашено. Когато Грим го пита какво става, за да не се издаде, че е бъркал в съндъка, Били казва:

- А, нищо, чопля си носа.
- А защо крещиш?
- Закачих си мозъка с нокът.

********

Манди се изправя в двубой срещу учулищния хулиган Спърг. Тоя я предизвиква:

- Е, да имаш да ми кажеш нещо?!
- Майка ти има почтена работа и е достоен член на обществото.

Спърг почервенява.
- Никой не може да говори така за майка ми!!

********
Били се прибира увесил нос и заявява, че трябва да учи за контролно по математика, защото е пълен математически некадърник. Манди бегло споменава:
- Били, ти по принцип си некадърник.
- О, Манди, не се опитвай да ме разведряваш.

********
Маскенбал. Били не е доволен от костюма си. Грим го снабдява с великолепния "Прокълнат костюм на Черния рицар". Манди пита защо е прокълнат. В този момент Били почва да сипе яростни проклятия, защото се оказва, че не може да свали костюма, дори, за да отиде до тоалетна и ще се пръсне. Манди отбелязва за себе си:
- Аха, значи заради това.

********
В приказния свят, Манди изгубва Били и тръгва да го търси. Тя е в ролята на Хензел. В един момент попада в къщата на бабата на Червената шапчица. Вълкът е вече в леглото и се опитва да я накара да му зададе прословутите въпроси за очите и зъбите, но Манди въздъхва тежко и вместо това му казва:

- Тая шапка да ти изглежда червена?

Вълкът-баба видимо се разстройва:
- Ама... аз съм далтонистка. Как може да не знаеш, че собствената ти баба е далтонистка?!

********
През нощта Торбалан се опитва да стресне някакъв тийнейджър. Когато го поглежда в лицето обаче той се стряска - момъкът е целия пъпчасал и с неизброимо количество пиърсинги.
- Ааааааа, момче, какво ти е на лицето?
- Пич, аз съм на петнайсе', ние така си изглеждаме.
- А защо не те е страх от мен?
- Ми, не вярвам в теб.

И младежът се връща да спи, а торбалан нещастно се провиква:

- В днешно време е толкова трудно да се стреснат децата. За това са виновни елекронните игри, анимационните филми и телевизията!

********
Били се опитва да събере ентусиасти за пикник. Грим го възпира:

- Не, Били, никакъв пикник. Не помниш ли какво стана миналия път? Отвлече те горила?!
- Да, това си беше напрегнато. Искаш ли да ми видиш емоционалните белези?

********
Били все пак отива сам на глупавия пикник, където е заловен от джуджета и изстрелян с катапулт към укрепленията на елфите, с които се очаква да се бие.

По това време Грим и Манди се чудят как ли върви пикникът на Били. Точно в този момент той прелита над главите им. Грим въздъхва:

- Това отговаря на един въпрос, но повдига толкова други.


Няма коментари: