сряда, 23 юли 2008 г.

Валутно-историческа рисувана главоблъсканица


По Cartoon Network върви някакво ново подобаващо изтрещяло шоу. Тая сутрин го хванах за първи път и серията беше разбиваща, но бисерите бяха такива, че не можеха да се отделят от контекста, затова засега ги пропускам. А за съжаление, така и не разбрах името на сериалчето. Но ще се оглеждам.

Та причината да го споменавам, освен дето много добре ми подейства от сутринта, е че ми се стори че видях нещо, дето ама хич не му беше там мястото. Двама от героите бяха попаднали в банка, където единият от тях да си депозира чека със заплатата. Нали се сещате как понякога при смяна на кадъра в такива рисувани филмчета, смяната става като екрана се запълни за момент изцяло с тематични за филмчето фигури. Е та в случая, тематичните фигури бяха банкноти. Които много бързо покриха целия екран и още по-бързо изчезнаха. Наистина, наистина бързо стана. А аз не се бях съвсем събудила. И може да съм халюцинирала просто... Но съм почти готова да се закълна, че една от банкнотите, появили се на екрана, беше с изображение на Георги Димитров на нея...... Сиреч беше си чиста проба стара българска 20толевка.
Както става ясно, от сега нататък ще е моя мисия и свещена цел да следя за това филмче (само да му науча името веднъж), за да установя побърквам ли се или авторите наистина са ровили за разнообразни стари световни банкноти.

Няма коментари: