петък, 21 септември 2007 г.

разни

Винаги съм твърдяла за себе си, че имам минимална, крайно ограничена компютърна грамотност, на моменти клоняща към абсолютната нула. Става въпрос за моменти, в които дебилно се взирам в случващото се на екрана неспособна да формулирам дори правилният въпрос, който да задам, за да ми помогнат по-можещите и по-опитни в тая област хора. Изобщо считах себе си пълен компютърен профан. До днес. Никогат повече няма да подценявам знанията си, колкото и минимални да се те, докато има хора, като съседката, която днес ведро и с една струяща от гласа и погледа й гордост ми каза:
"Ние вече имаме компютър. Два бъгабайта! Твоят колко е? Едно ли?"
Предавам думите й дословно, защото по никакъв начин не съм в състояние да ги интерпретирам. Може да се каже, че изказването й ме докара до същия дебилен потрес и объркване, както понякога това правят високите технологии. По всичко личи, че съм средна ръка човек. Винаги съм го подозирала.

***********************

Вчера в новините на ВТV съобщиха, че канабисът е поскъпнал. Изнесоха и данни за регионите от страната, където той се отглежда най-масово и информация между колко и колко процента е поскъпването. От материала останах с впечатлението, че новинарският екип живо съчувства на изстрадалите производители и потребители. Объркана съм - последно тревата извън закона ли е или как?

***********************

Във връзка с новината, че "Световният шампион по фигурно пързаляне Максим Стависки е с повдигнато обвинение за тежка телесна повреда, а не за убийство", колегата ми, ми цитира думите на свой познат:
"В България е страхотно! Обичам тази страна! И човек да убиеш ще ти се размине!"

***********************

Днес докато гледах медийното представяне на втория солов албум на Дейв Гаан се зачудих дали в някакъв момент този човек не е пропуснал да почне да остарява. Изглежда забележително добре. Освен това звучи добре, но това е коментар, който е най-добре да направят хора, които разбират нещо от музика. Аз просто се радвам на песенчиците и тананикам на припевите.
Но думата ми беше за възрастта му. Както и да изглежда, той явно усеща промените у себе си. Или ако не ги усеща, му ги посочват. Помня, че веднъж беше разказвал как дванадестгодишният му племенник, който се опитвал да свири на китара и изобщо да си докара вид на тежък рокаджия, дошъл при него, взрял се в лицето му и като посочил бръчките около очите с много сериозен и делови тон попитал: "How do I get these?"
Много ми е интересно да чуя какво ли му е отговорил. Дали му е препоръчал 5-6 годишен период на тежка алкохолна и наркотична зависимост, споделен с жена, малко по-разрушителна от хероина? Сигурно не е. Ама знам ли, от него всичко очаквам.

Няма коментари: